Kínai horoszkóp

Bíborcsillag horoszkóp - Rólad szól!

Fogantatási Naptár

Fogantatási horoszkóp

Rendezvényekre

Különleges jósdák, egyedi programok

Asztro-coach

Válaszd a jövőt! A sikerkulcs benned van!

Napi Tarot Üzenet

Minden napi Tarot

üzeneted - katt ide!

Bonyolult az életed? Lehet, hogy a neved miatt?

Rendezvényekre kell egy jósda!

Csupán néhány programötlet a 200-ból:

Ismerje meg további ötleteinket! Családi nap, céges rendezvények, privát partyk, bálok? 17 évnyi tapasztalat, megújuló ötletek, ingyenes dekoráció!

Holdnaptár

7 tipp a dinamikusabb élethez! Neked is sikerülhet!

Közzétéve: 2018. 02. 02. Írta: Sáfrány Zsófia Forrás: Ezoterikus.hu
Értékelés
Ez a cikk 264 napja frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Aktiváld az energiaforrásaidat! De hogyan? Megmondjuk! Így élhetsz dinamikusabban: a tradicionális kínai orvoslás tippjeinek segítségével!

A kínai felfogás szerint energiánk az ún. meridiánokban fut, és ha ezen energia áramlása egyenletes és konstans, akkor egészségesek és energikusak vagyunk. Ha azonban ez az energiaáramlás rossz mozgás, pl. alváshiány, hosszú betegség, kevés mozgás által blokkolva lesz, kimerültnek és gyengének érezzük magunkat. Valójában a yin és yang egyensúlya megbomlik, vagy épp mindkettő hiányosan lesz jelen. Lássuk hát a négy legjelentősebb területet: az egészséget, fitneszt, táplálkozást és életvitelt!

Fitnesz: energiáink aktiválása

Nyújtózás a földtől az égig
 
Egyenesen állunk, zárt lábbal, a tenyerünket a fejünkre tesszük, és felfelé nézünk. Belégzésnél a karunkat és az egész testünket nyújtsuk felfelé, és álljunk a lábujjhegyünkre! Visszatartjuk a lélegzetünket, és egy addig tartsuk meg a nyújtózkodós állapotot. Ismételjük meg néhányszor a gyakorlatot!

Légzésséta
 
A légzésmeditáció megnyugtatja a lelket és felpezsdíti az energiánkat. Ennél a gyakorlatnál nem szabad szaladni, inkább lassan sétálni. 4 belégzésnél tartsunk egy kis szünetet, illetve másik szabály, hogy minden belégzésnél lépjünk egyet.

Táplálkozás: energia gyűjtése

Bemelegítés a napra
 
A legjobb tipp, hogy egész napra elérjük a jó hangulatunkat: egy meleg reggeli. Ugyanis a gyomrunk reggel 7 és 9 között van napi energiája csúcsán. Meleg grízpuding, müzli vagy rántotta kiváló kezdés a nap elején. Szintén nagyon jók a különféle magvak, a méz vagy a juharszirup.

Laza, könnyű ebéd
 
Ebédre fogyasszunk halat, húst némi zöldséggel, vagyis legfőképpen fehérjét! A szénhidrátok mint a burgonya, tészta vagy a kenyérfélék kerülése ajánlott. A salátának is ideális az időpont, 2 után már nem túl előnyös.

Korai vacsora
 
Keveset együnk este, és ha lehet, inkább 7 óráig ütemezzük az idejét! Együnk levest, párolt zöldségeket vagy sült gyümölcsféléket! Ne terheljük meg a gyomrot, mert akkor az alvásunk sem lesz kiegyensúlyozott!

Életvitel: még több könnyedség

Elegendő alvás, mértéktartás, kiegyensúlyozottság.

Aludj, akár egy mormota!
 
Ha lehet, minden nap azonos időben menjünk aludni és keljünk fel ugyanabban az időben! A rendszeresség egyszerűbbé teszi az elalvást és nem utolsósorban energiát spórol meg a testnek és a léleknek, hisz nem kell mindig az új viszonyokhoz alkalmazkodnunk.

Nyugtasd meg magad!
 
Áztassuk meleg vízben a lábunkat lefekvés előtt, utána kicsit krémezzük át a talpunkat! Kövessük az óramutató járását a masszírozásnál és szenteljünk minden egyes lábujjnak külön figyelmet!
Forrás: Ezoterikus.hu