Kínai horoszkóp

Bíborcsillag horoszkóp - Rólad szól!

Fogantatási Naptár

Fogantatási horoszkóp

Rendezvényekre

Különleges jósdák, egyedi programok

Asztro-coach

Válaszd a jövőt! A sikerkulcs benned van!

Két Ösvény Tarot

Napi Tarot üzenetek - katt ide!

Bonyolult az életed? Lehet, hogy a neved miatt?

Rendezvényekre kell egy jósda!

Csupán néhány programötlet a 200-ból:

Ismerje meg további ötleteinket! Családi nap, céges rendezvények, privát partyk, bálok? 17 évnyi tapasztalat, megújuló ötletek, ingyenes dekoráció!

Holdnaptár

Bármennyire is úgy véled... a pénz nem boldogít!

Közzétéve: 2019. 07. 24. Írta: forrás: Medipress Forrás: Ezoterikus.hu
Értékelés
Ez a cikk 137 napja frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Legalábbis bizonyos körülmények közt egyértelműen nem. Ha csak az a cél, hogy lenyűgözzünk vele másokat, nem lesz örömünk benne...

 
A pénz nem boldogít, ha azért költjük, hogy másokat lenyűgözzünk!

Az egyszeri élményekre, például luxusutazásra vagy koncertjegyre fordított pénz egy meglepő kutatás szerint nem tesz boldoggá bennünket.

Mielőtt azonban máris lemondanánk a tengeri hajóutat, feltétlenül hozzá kell tennünk azt is, hogy csak akkor nem boldogít, ha azért költjük ezt a pénzt, hogy másokat lenyűgözzünk.

„A pénzköltés miértje legalább olyan fontos, mint az, hogy mit vásárolunk” – magyarázza a kutatás vezetője, Ryan Howell, a San Franciscó-i Állami Egyetem munkatársa. „Ha valaki azért költ életre szóló élményekre, hogy másokat lenyűgözzön, ezzel kitörli a vásárlás okozta örömérzetet.”
 



Howell korábbi kutatása azt mutatta, hogy az életre szóló élményekre fordított pénz boldogabbá teszi az embereket, mint a tárgyak megvásárlása, mert az előbbitől kompetensebbnek és másokkal közelebbi kapcsolatban állónak érzik magukat.

A 241 személlyel készített legújabb felmérésből azonban az derült ki, hogy azok, akik azért költöttek életre szóló élményekre, mert ez volt a vágyuk, illetve érdeklődésük, elégedettebbek és boldogabbak voltak, ráadásul kisebb valószínűséggel érezték magányosnak magukat. Azok az emberek viszont, akik azért költöttek életre szóló élményekre, hogy másokat lenyűgözzenek, elégedetlenebbek voltak, és kevésbé éreztek kötődést másokkal.

A Journal of Happiness Studies szaklapban megjelent tanulmány szerzője összegzésként elmondta, a motiváció felnagyíthatja vagy semmissé teheti a vásárlás által okozott örömérzetet.

 

Forrás: Ezoterikus.hu