Kínai horoszkóp

Bíborcsillag horoszkóp - Rólad szól!

Fogantatási Naptár

Fogantatási horoszkóp

Rendezvényekre

Különleges jósdák, egyedi programok

Asztro-coach

Válaszd a jövőt! A sikerkulcs benned van!

Napi Tarot Üzenet

Minden napi Tarot

üzeneted - katt ide!

Mikor születtél? Úgy válassz fogyókúrás módszert?

Közzétéve: 2017. 05. 18. Írta: Szatmári Nóra Forrás: Ezoterikus.hu
Értékelés
Ez a cikk 127 napja frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Sokan már nem hisznek másban, mint az asztrodiéta segítségében, Szerintük születési dátumunk pontos információkat ad arról, hogyan kell sikeresen fogyózni!

Az égi jelek segítségével megtudhatod, hol vannak testeden a kritikus, hízékony pontok, ez segíthet a megfelelő étrend és sportolás kiválasztásában. A hízás oka legtöbbször a rendszertelen, egészségtelen étkezésben keresendő, de nem utolsó szempont a lustaság sem...

Nézzük, mire kell odafigyelnünk születésünk dátuma szerint!
 


március 21. - április 20.

Milyen a tested?: jellemzően arányos testalkat, masszív felépítéssel, kissé vastag csontozat jellemezhet.
Problémás területek: nyak, toka és arc; has és a csípő tájéka különösen!
Táplálkozási problémák: zsíros és cukros ételek fogyasztása mellett gyors súlyfelesleg halmozódhat fel.
Javaslat: Hetente legalább kétszer és rendszeresen úszás, kocogás, kerékpározás, aerobic. Csökkentsd a fehérjefogyasztást, és a nassolást!
 
 
április 21. - május 20.

Milyen a tested?: Gyakran telt idomok jellemeznek, de vékony csontozattal, emellé előfordul, hogy aránytalanul karcsú végtagok párosulnak.
Problémás területek: csípő, fenék, comb, mell és a nyak.
Táplálkozási problémák: Ritkán tömöd tele magad, és sok egészséges dolgot eszel, de mindezt egysíkúan teszed. A hízást nálad főleg a stressz és idegeskedés okozza, a belső kiegyensúlyozatlanság és a semmittevés még rásegít.
Javaslat: Sok és intenzív gyaloglás, kerékpározás. Zsírszegény és fehérjedús ételek fogyasztása javallott.

május 21. - június 21.


Milyen a tested?: Rendszerint magas, vékony, törékeny alkat jellemez, karcsú végtagokkal párosulva.
Problémás területek: Has, derék és fenék.
Táplálkozási problémák: állandó nassolás, mozgáshiány.
Javaslat: próbálj meg többször, de keveset enni. Egyél sok halat, fehérjét, és ne tömd magadba az ételt, ha lassan eszel, gyorsabban eltelsz.
 
június 22. - július 22.


Milyen a tested?: Felül inkább vékony, alul telt formák - picit aránytalan lehet.
Problémás területek: Has, csípő, comb, vállak, karok, mellkas.
Táplálkozási problémák: a sok cukor és zsíros tejtermékek csak árthatnak. Az elhízás oka minden esetben a mozgáshiány és a túlhajszoltság.
Javaslat: Cardiofitness, aerobik, úszás. Egyél rizst, főtt tészta és kenyér helyett pedig zöldségeket.

július 23. - augusztus 22.


Milyen a tested?: általában masszív, jó felépítésű alkat, erős csontozattal, izmos végtagokkal.
Problémás területek: has, derék, hát.
Táplálkozási problémák: jellemző, hogy sok húst, hüvelyest, esetleg alkoholt fogyasztasz, e mellé keveset mozogsz.
Javaslat: aktív gyaloglás, úszás, kondizás, jóga. Egyél sok zöldséget és gyümölcsöt.
 
augusztus 23. - szeptember 22.


Milyen a tested?: Rendszerint magas, vékony alkat, karcsú végtagokkal.
Problémás területek: Has, csípő, combok, térdek.
Táplálkozási problémák: Bár az étkezésed rendszerint változatos, sok gyümölccsel, zöldséggel, mégis, ha nem mozogsz, könnyen hízol.
Javaslat: kerékpározás, kocogás. Ha sportolsz, bármit ehetsz.
 

szeptember 23. - október 22.


Milyen a tested?: Jellemzően kerek formák, kissé erős felsőtest és izmos végtagok.
Problémás területek: has, mell, nyak, karok.
Táplálkozási problémák: A sok cukor, zsíros ételek komoly problémákat okozhatnak. Kimondottan kedveled az egészségtelen életmódot.
Javaslat: Keress lehetőséget az elégséges pihenésre. (testileg és lelkileg egyaránt!)
 
 
 
október 23. - november 22.


Milyen a tested?: Erős, izmos alkat, vastag végtagokkal.
Problémás területek: Has, csípő, derék, hízásra erősen hajlamos vagy.
Táplálkozási problémák: többet eszel a kelleténél. A mozgáshiány extra erőt ad a hízásnak!
Javaslat: Sok és intenzív gyaloglás, ha bírod: kocogás. Csökkentsd az édességek fogyasztását. Egyél csirkét, halat, zöldségekkel.

 

november 23. - december 21.

Milyen a tested?: általában magas, erős alkat, izmos végtagokkal.
Problémás területek: derék, csípő, fenék, combok, vádlik.
Táplálkozási problémák: Változatos étkezés jellemez, de nem nézed a kalóriákat. A hízás oka a mozgáshiány, esetleg alkoholfogyasztás.
Javaslat: Mozdulj ki otthonról! Evezz, kajakozz, vitorlázz. Csökkentsd a bevitt kalóriákat, zsiradékokat.
 
december 22. - január 20.

Milyen a tested?: középmagas, vékony, törékeny alkat.
Problémás területek: has, alhas, fenék.
Táplálkozási problémák: jellemzően könnyű és változatos az étkezésed, de keveset eszel, ám többször. Hízást inkább a stressz, az állandó idegeskedés okozhat.
Javaslat: Több időt kell szánnod magadra és a pihenésre. Járj gőzfürdőbe, szaunába, gyalogolj, kocogj sokat.

január 21. - február 18.

Milyen a tested?: Erős, izmos és szép formák, széles váll, arányos alkat.
Problémás területek: derék, csípő, fenék, arc.
Táplálkozási problémák: Nem ragaszkodsz az egészséges táplálkozáshoz. Hajlamos vagy az állandó nassolásra. A stressz és az alváshiány elősegíti a hízást.
Javaslat: Sok gyaloglás, kocogás. Pihenj többet, mozdulj ki néha otthonról!
 
február 19. - március 20.

Milyen a tested?: Rendszerint alacsony, telt alak, kerek, szép formákkal.
Problémás területek: mell, has, derék, csípő, combok, vádlik.
Táplálkozási problémák: Gyakran zsíros, cukros ételek fogyasztása, emellett kevés fehérje és zöldség bevitel jellemez. Könnyen hízol.
Javaslat: Napi, rendszeres mozgás. Több zöldséget és gyümölcsöt egyél, csökkentsd a nasik mennyiségét.
Forrás: Ezoterikus.hu