Kínai horoszkóp

Bíborcsillag horoszkóp - Rólad szól!

Fogantatási Naptár

Fogantatási horoszkóp

Rendezvényekre

Különleges jósdák, egyedi programok

Asztro-coach

Válaszd a jövőt! A sikerkulcs benned van!

Napi Tarot Üzenet

Minden napi Tarot

üzeneted - katt ide!

Bonyolult az életed? Lehet, hogy a neved miatt?

Rendezvényekre kell egy jósda!

Csupán néhány programötlet a 200-ból:

Ismerje meg további ötleteinket! Családi nap, céges rendezvények, privát partyk, bálok? 17 évnyi tapasztalat, megújuló ötletek, ingyenes dekoráció!

Holdnaptár

24 alvás előtti tipp a szebb álmokért

Közzétéve: 2017. 06. 30. Írta: Sáfrány Zsófia Forrás: Ezoterikus.hu
Értékelés
Ez a cikk 201 napja frissült utoljára. A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Néhány embernek az alvás természet adta szerencse, - egyszerűen lefekszenek az ágyba és máris álomba szenderülnek. Az elalvás azonban sajnos nem mindenkinek ilyen egyszerű…

- viszont van számos tipp, mely segíthet, hogy az utóbbi csoport is minden akadály és gond nélkül aludhasson el!

Változtass az életmódodon!

1. A testednek rutinra van szüksége, mely természetesen nagy önfegyelmet kíván tőled! Próbálj minden egyes nap hasonló időben ágyba bújni, - a hétvégeken is! Ha mégsem sikerül terved szerint lefeküdnöd, ne akard reggelenként pótolni az elmulasztott éjszakai alvást!

2. Fejlessz ki egy lefekvési szokásrendszert, mely tudatosan lelassítja a tested és előkészít az elalvásra!

3. Rendszerezd a holnapi napodat, hogy nyugodtan és tiszta fejjel alhass el! Készíts elő mindent, hogy reggel ne kelljen kapkodnod, ha valami nyugtalanít, inkább jegyezd fel, így biztosan nem felejtesz el majd semmit sem!

4. Szánj időt a lazításra!
Találj egy helyet az otthonodban, ahol megnyugodhatsz és lazíthatsz egy kicsikét! Olvass egy könyvet, meditálj, vagy egyszerűen csak végezz néhány légző gyakorlatot!

5. Takarítsd ki a gondolataidat! Ha mérges vagy, netán túlságosan izgatott, inkább beszélj róla valakivel lefekvés előtt!

Változtass a munkavégzési szokásaidon!

6. Dolgozz keményen napközben, hogy este fáradtan eshess ágyba! Furán hangzik, viszont így tudod, hogy megérdemled a pihenést! Dolgozz akkor, mikor kell és nem otthon pótolva!

7. Intézz el mindent, ami aznapra ki van osztva, vagy be lett tervezve, - ez csökkenti a felgyülemlő stresszt!

8. Kapcsold ki a mobiltelefont és a laptopodat is! Ha egyszer vége a munkaidődnek, azt vedd komolyan!

9. Ne beszélj otthon a munkádról, vagy csak röviden! Az állandó munkáról való beszélgetés örökké izgatottan tart majd téged, s még alvás előtt sem leszel képes kikapcsolni!

Teremtsd meg a megfelelő atmoszférát!

10. Viselj kényelmes ruhákat, ha hazaértél a munkából! Ne maradj lefekvésig a napközbeni munkaruhádban, mert így nem fogod tudni kényelembe helyezni magadat!

11. Takaríts el magad után és ne hagyd el mindenütt a kulcsokat, laptopot, iratokat, telefont!

12. Kapcsold le a villanyt, s inkább csak egy gyenge fénynél ücsörögj, így az agyad sikeresen átáll majd az elalvás előtti állapotra!

13. Hallgass megnyugtató háttérzenét!

14. A hálószobádban sose legyen tévé és főleg ne nézd addig, míg elalszol rajta!

Változtass az étkezéseden!

15. Ne egyél vacsorára súlyos ételeket és nagy adagokat, mert az emésztésed nem hagy majd lenyugodni!

16. Egyél tojást, tejtermékeket, csirkét, pulykát, melyek gazdagok azokban az aminosavakban, melyek a szerotonin termelésért felelősek, - így megnyugszol majd és kellőképpen ellazulsz!

17. Este már nem fogyassz koffeintartalmú ételeket, italokat!

18. Próbálj meg egy konkrét vacsoraidőt kikötni minden napra, így könnyebben betartod a lefekvési időt is!

19. Este ne igyál alkoholt!

Fáradj el!

20. Kelj fel korán, hogy időben fáradj el a nap végén!

21. Olvass egy könyvet, ha lehet ne túl izgalmasat!

22. Mozogj egy kicsit vacsora előtt, vagy sétálj egyet utána!

23. Mindennap próbálj egy kis időt a szabadban tölteni! A friss levegő is álmosít!

24. Akkor próbálj elaludni, ha valóban fáradt és álmos vagy, mert ezt nem lehet erőltetni!

Forrás: Ezoterikus.hu

Bezárás